תיכון בית ירח

9 אוק 2016

גיחה י'

בימים רביעי-חמישי ה- 28-29/9 יצאנו ילדי שכבה י׳ לגיחת של"ח. הגיחה שלנו הייתה בנושא מעורבות חברתית והייתה מעין שריקת פתיחה לשנה שכולה בעצם עוסקת בעיקר במעורבות החברתית שלנו.

לקראת הגיחה למדנו איך לקשור כל מיני סוגי קשרים ואיך לבנות אוהלים בעצמנו בעזרת הדברים הכי פשוטים שיש ואיך בעצם להסתדר בטבע כשאין הרבה אמצעים משוכללים כמו שאנחנו רגילים אליהם.

יצאנו כל השכבה ליומיים די מגבשים שהתחילו בהרצאה של רועי פלד על הסיפור האישי שלו בעקבות מותה של חברתו לי זיתוני בתאונת פגע וברח.

באנו, התמקמנו בפארק הירדן עם הכיתות והתחלנו לבנות כל מיני דברים כמו מתקן תיקים, לוח מודעות, שער וכו׳. שם "נבחנו" בכישורים וביכולות שלנו לבצע את מה שלמדנו בבית הספר בשיעורי של"ח.

כל ילד היה מחולק לקבוצה שלו וביחד כולנו הקמנו מין מחנה קטן לכיתה. שיתפנו פעולה, עזרנו אחד לשני ותמכנו. וכמובן שגם נהנו בדרך. למרות הציפייה שזה יהיה משהו לחוץ ומעיק הייתה דווקא אווירה רגועה והכול היה סבבה וזורם. רוב הזמן ישבנו כל החבר'ה ביחד וצחקנו...

אחרי שינה משותפת תחת כיפת השמיים, קמנו לפעילות ODT כיתתית שדרשה מהכיתה שיתוף פעולה, ולאחר מכן שמענו קצת מילדים על התנדבויות וסוגי התנדבויות שיעמדו בפנינו השנה וכך בעצם סיימנו את הגיחה.

הרגשנו שהכיתה התגבשה יותר, שזו בעצם המטרה, ושיצרנו חוויות ראשוניות מבין רבות. מה שבהתחלה אולי נחשב אצל חלקנו למיותר ומבאס הפך לחוויה כייפית ומגבשת...

מאחלות לנו עוד המון רגעי גיבוש וכיף! שתהיה אחלה של שנה.

כתבו: שחר אטיאס ומנור בן אבו – י'4

#2016 #תשעז #שכבהי #גיחה

34
0