top of page

סיור מגמת תקשורת- יב'


ביום חמישי 29.9.2016 יצאו תלמידי כיתות יב' במגמת תקשורת של בית ירח ליום פעילות ולמידה. השנה החלטנו לא להרחיק נדוד למרכז (ולבזבז את רוב הזמן על נסיעות מתישות) אלא להינות ממה שהעמק מציע לנו. וזה הרבה! פתחנו את היום בהקרנת הסרט "פרינסס שואו" בבית גבריאל, במיוחד בשבילנו. בסיומו קיימנו דיון, כיצד השפיע עלינו הסרט ומה לקחנו ממנו, כל אחת ואחד, להפקת הגמר המחכה לנו במהלך השנה. תודה לעידו הר הבמאי!

אחרי ארוחת בוקר ב"חכמת הבייגלה", מול נוף התכלת , המשכנו לעבר מכללת כנרת. קבוצה אחת ירדה לאולפני "קול הכנרת", והשניה המשיכה לאולפן הטלוויזיה של בית הספר לתקשורת. בכיתת הרדיו קיבל את פנינו שיר ברונטמן, שנתן הרצאת מבוא מרתקת על מדים הרדיו בכלל ועל הסקאלה הישראלית בפרט. אחר כך נכנסו בכל פעם שלושה תלמידים לאולפן השידור והתראיינו, תוך שהם מספרים על עצמם, על הבחירה ללמוד תקשורת ועל שירים שבחרו לשבץ במשדר. חבריהם בילו את זמן ההמתנה לתורם בתרגול כתיבת אייטם והקלטת קריינות במחשבי כיתת הרדיו.

בינתיים, בבניין טריגובוף, התנהלה במלוא המרץ סדנת תאורה וסאונד בניצוחו של אבי בן מוחה. התלמידים קיבלו הסבר על סוגי הפנסים השונים ואפקט האווירה שלהם (מציאותי, דרמטי וכו), ונדרשו לעשות תרגיל הארת דמות. בהמשך הדגים אבי את העבודה על פס הקול הטלויזיוני וכיצד מוקלטים ומוספים בעריכה הקולות השונים.

כעבור שעה וחצי, עם הפסקת ריענון באמצע בקפיטריה וביקור בספרייה היפהפיה, התחלפו הקבוצות.

קיצורו של עניין – היה לנו יום מצויין! גם קל"ב, גם אחלה מזג אויר, גם אנשים טובים באמצע הדרך שתרמו להצלחת היום: בראש ובראשונה ד"ר לאה מנדלזיס, ראש מחלקת תקשורת במכללת כנרת, נעם שוחט שאירגן והקרין ב"בית גבריאל", קרן קרדי – פניש, מזכירת המחלקה לתקשורת, שיר ברונטמן ואבי בן מוחה בסדנאות הרדיו והתאורה.

תודה לכם! למדנו, החכמנו, נהנינו ואף התמלאנו גאווה שכל השפע, הידע והיופי האלה קיימים כאן, לידנו, במרחק נגיעה.

מאחלים המשך שיתוף פעולה פורה, ושנה טובה!

תלמידי מגמת תקשורת - וצוות המורים: אילנה עתיר, מיכל גרוס, מיכל קוקוי, עומר בן-נאים, אפרת לויטן - בית ירח תשע"ז.

11 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page