top of page

נבחרת בית ירח בכדורסל


עיני 350 תלמידים ותלמידות, השחקנים של שני התיכונים מבית ירח וכדורי שכולם משחקים באותה אגודה וחלקם משחקים ביחד בקבוצות הנערים והנוער יתרגשו מאוד וגם המשחק נראה ככה, הרבה איבודי כדור, החטאות קלות גרמו למשחק להיות בעיקר אגרסיבי וחם מצד שתי הנבחרות, כדורי עם פתיחה טובה של 5-0 יצאה ראשונה מההלם של ההתחלה, ריצת 6 של המארחים מבית ירח עשתה 6-5 לאחר 5 דקות של משחק, שתי שלשות של תיכון כדורי העלו אותם כבר ליתרון של 14-8 בתחילת הרבע השני אבל לאחר פסק זמן של המאמן רז גל החברה עלו מפוקסים יותר וירדו להפסקה ביתרון קטן של 3 נקודות.

הרבע השלישי היה טוב של בית ירח בעיקר בצד ההגנתי שקורן שחף ואורי דוננפלד נותנים את הלב ועוצרים את השחקנים המובילים של כדורי, בצד ההתקפי קשה לציין שחקן אחד בולט וזאת היתה הבעיה שב-25-18 לטובתנו במקום לגמור את המשחק לא השכלנו ליצר נקודות ולעלות להפרש דו ספרתי מה שהיה שובר את שחקני כדורי ובסוף הרבע השלישי 25-20 לטובתנו.

הרבע הרביעי היה מותח וקשוח ששתי הנבחרות מנסות למצוא את הסל אבל לא ממש מצליחות, הרבע נגמר בשיוויון 4 ובסיום 29:24 לטובתנו!!!

בסיבוב הבא ב-19.10 בשלב רבע הגמר (עדיין לא ידוע היריבה ומקום טורניר חצי הגמר) נפגוש שלושה בתי ספר ששתי הנבחרות הראשונות יעפילו לשלב חצי וגמר של מחוז צפון שיערך ב-26.10

הייתה חוויה לארח בפעם הראשונה באולם החדש בבית ירח! נקווה שכבר השנה נזכה לארח שוב.

תודה לנדב לוי מנהל הקבוצה.

7 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page