top of page

גיחה י'

מיד אחרי חופשת ראש השנה יצאה שכבת י' לגיחה בפארק הירדן את הגיחה סיכמה שירה לוי, תלמידת י'4:

כל כיתה התארגנה לפני הגיחה וחולקו לצוותים שונים: קניות, ציוד, בישול, משחקי חברה, ניקיון, השכמה ועוד... כל כיתה הכינה שילוט וסלוגנים ופרסמה את הכיתה ברחבי בית הספר. ביום רביעי ה- 02/10, נפגשנו כולנו בבית הספר ויצאנו לדרך.

היום הראשון

הגענו לפארק הירדן, פרקנו את הציוד ואכלנו ארוחת בוקר. לכל כיתה היה מדריך משכבת י"ב שליווה אותה לכל אורך הגיחה. לאחר שהתמקמנו, יצאנו למסלול...

עברנו מסלול רגלי בפארק הירדן שכלל הליכה לאורך הירדן, רחצה בבריכות שבדרך ובחלקים מסוימים הלכנו בתוך המים, שרעננו אותנו ממזג האוויר החם ששרר, תוך כדי המסלול שיחקנו במשחקי חברה.

לאחר מכן, חזרנו למתחם, בנינו את האוהלים והחלנו בהכנות לארוחת הערב. לכל כיתה היה מתחם משלה ותפריט שקבעה לעצמה מראש. צוות הבישול הכין את ארוחת הערב ולאחר מכן ישבנו לאכול. לאחר ארוחת הערב, דאגנו לנקות את המתחם ואז נפגשנו כל הכיתות לשיחת סיכום יומית עם צוות המורים. אחרי השיחה, נשארנו לשבת יחד, חלק מהילדים ניגנו ושרו ולאחר מכן היה לנו זמן חופשי למקלחות ולישיבות עם חברים, לקראת חצות, לאחר שהיינו עייפים ותשושים הלכנו לישון.

היום השני

צוות השכמה העיר את כולם בשעה 06:00 בבוקר, התארגנו, פירקנו את האוהלים והחלנו בהכנת ארוחת הבוקר. לאחר ארוחת הבוקר, הייתה פעילות כיתתית, משחקי חברה וגיבוש שכללו תחרות בין הכיתות. לקראת השעה 12:00, דאגנו לנקות את המתחם ולפנות את הציוד לאוטובוסים, עלינו על האוטובוסים ונסענו לבית הספר.

כשהגענו לבית הספר, התכנסנו באודיטוריום לשיחת סיכום וצפינו בתמונות מהגיחה.

ולבסוף התפזרנו לבתים מרוצים ומגובשים יותר.